Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Bachórzewska Luiza
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Motywacja pracy
(2)
Zarządzanie
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Kadry
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(244)
Podróże i turystyka
(83)
Kultura i sztuka
(79)
Socjologia i społeczeństwo
(67)
Edukacja i pedagogika
(61)
Zarządzanie i marketing
(4)
Biologia
(50)
Medycyna i zdrowie
(38)
Etnologia i antropologia kulturowa
(32)
Psychologia
(32)
Literaturoznawstwo
(29)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(28)
Kultura fizyczna i sport
(27)
Rozwój osobisty
(25)
Kulinaria
(19)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Geografia i nauki o Ziemi
(15)
Religia i duchowość
(14)
Hobby i czas wolny
(13)
Inżynieria i technika
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(11)
Językoznawstwo
(10)
Styl życia, moda i uroda
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Transport i logistyka
(8)
Fizyka i astronomia
(7)
Architektura i budownictwo
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Filozofia i etyka
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Nauka i badania
(4)
Archeologia
(3)
Dom i ogród
(3)
Przyjaźń
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Historia
(1)
Kobieta
(1)
Poradnik
(1)
Thriller
(1)
Ziołolecznictwo
(1)
Chemia
(1)
Dzieje Łasku
(1)
Film polski od 1944 r. biografie
(1)
Geografia świata
(1)
Konie
(1)
Konserwacja zabytków
(1)
Literatura młodzieżowa
(1)
Literatura podróżnicza polska--21 w.
(1)
Matematyka
(1)
Małżeństwo
(1)
Medycyna
(1)
Pamiętniki Zawadzka Magdalena
(1)
Polityka
(1)
Powieść
(1)
Przepisy prawne
(1)
Religioznawstwo
(1)
Reportaż
(1)
Samochody
(1)
Upozorowanie śmierci
(1)
Uznanie za zmarłego
(1)
Zemsta
(1)
Zwierzęta
(1)
opowiadanie dziecięce
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej